Odoo CRM - Best practices

Tickets

Anmeldungen sind geschlossen

Odoo CRM - Best practices

Odoo CRM

Wilt u uw "Customer Lifetime Value" (CLV) verbeteren? Met Odoo CRM kan u uw klantgegevens up to date houden, elk contact met uw klanten bijhouden en klantaccounts beheren.

Deze training richt zich tot (potentiële) Odoo Enterprise gebruikers die hun kennis willen uitbreiden in het gebruik van de CRM-mogelijkheden in Odoo V17.

Wat kan u verwachten:

  • Algemene introductie tot de CRM-module van Odoo v17
  • Best practices in het gebruik van Odoo CRM
  • Verkooopkanalen en sales teams toevoegen
  • Afspraken inplannen
  • Lead generation - Lead minin - Lead enrichment
  • Lead management (registratie - opvolging - marketing)
  • Opportunity management
  • Pipeline rapportering
  • Opstellen en versturen van offertes inclusief e-mail afhandeling


Deze training is volledig gratis en heeft slechts een beperkt aantal plaatsen
Wees er dus snel bij!


Tickets

Anmeldungen sind geschlossen
Datum & Uhrzeit
Donnerstag, 20. Juni 2024
16:00 18:30 (Europe/Brussels) Zu Kalender hinzufügen
Standort

ACCOMODATA

O.Delghuststraat 60
TIO3
9600 RONSE
Belgien
+32 9 396 21 00
info@accomodata.be
Wegbeschreibung
Organisator

ACCOMODATA

+32 9 396 21 00
info@accomodata.be
Teilen

Finden Sie heraus, was über diese Veranstaltung gesagt wird und beteiligen Sie sich am Gespräch.